Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Η ευλογία της έλλειψης

Ευγνωμονω τις ελλειψεις μου.

Ο,τι μου λειπει με προστατευει απο κεινο που θα χασω.

Ολες οι ικανοτητητες μου που ξεράθηκαν στο αφρόντιστο χωράφι της ζωής

με προφυλάσσουν απο κινήσεις στο κενό  άχρηστες και ανούσιες.

Ο,τι μου λείπει με διδάσκει.
Ο,τι μου 'χει απομείνει με αποπροσανατολίζει γιατι μου προβάλλει

εικόνες απ' το παρελθόν σαν νααν υποσχέσεις για το μέλλον.

Δεν μπορώ,
δεν τολμώ ουτ' εναν άγγελο περαστικό να φανταστώ
 γιατι εγω σ'αλλο πλανητη,χωρίς αγγέλους κατεβαίνω.

Η αγάπη, απο λαχτάρα που ηταν, έγινε φίλη καλή, μαζι γευόμαστε τη μελαγχολία του χρόνου.

Στέρησε με- παρακαλω το Αγνωστο - στέρησε με κι'αλλο για να επιζήσω.







Κατερινα Αγγελακη-Ρουκ(Απο τη συλλογη "Η ανορεξια της υπαρξης", Εκδοσεις Καστανιωτη, 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου